08 września 2015

Długa sukienka na zimowe chłody




          Czas na zimowe co nieco. Przedstawiam bardzo długą sukienkę (rozmiar 38/40) wykonaną na drutach nr 4,5 z bardzo miłej w dotyku włóczki : akryl / wełna/ len ) firmy KARTOPU. Na wykonanie zużyłam 1 kg włóczki. Kiedyś zastanawiałam się po co mi tak długa sukienka, jednak doszłam do wniosku, że w sprzedaży z tak dobrej gatunkowo włóczki i z taką długością sukienki nie dostanę. Bardzo lubię mieć rzeczy niepowtarzalne, więc i moja radość jest niezmierna, bo spełniło się moje marzenie. 




                 

                                                     Początek mojej robótki.


                                              Stan surowy bez rękawów.




                                                     Tak miała wyglądać.

                                                       




                                Ostateczna wersja. Wygląda najlepiej.

 


2 komentarze:

  1. Super włóczka muszę koniecznie ja wypróbować. Sukienka rewelacyjna, tym bardziej podziwiam że sporo czasu musiałaś zainwestować w jej zrobienie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Opłacało się. Jestem z nie zadowolona. Spełniło się moje marzenie. Dziękuję za opinię.

    OdpowiedzUsuń