21 listopada 2015

szary sweterek




                   Szare nie musi być nudne. Oto prosty sweterek  z rozcięciami po bokach w rozmiarze 38/40, który został wykonany na drutach nr 3.75.  Na wykonanie zużyłam 350 gram milusiej w dotyku włóczki. Sweterek w całości został zrobiony od góry i jest to pierwsza moja "robótka" wykonana tą metodą- wszystkie dotychczas wykonane robótki robiłam inną metodą. Inspirację i instrukcję do takiego wykonania znalazłam na blogu Intensywnie Kreatywna.  Na blogu bardzo szczegółowo pokazano wykonanie dzięki czemu mogłam się czegoś nowego nauczyć. 






2 komentarze:

  1. Hmm, też się zastanawiam nad swetrem z tej włóczki. 350g to dużo mniej, niż zakładałam :D
    Sweter bardzo ładny. Lubię szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję.Włóczka faktycznie jest bardzo wydajna.

    OdpowiedzUsuń