21 sierpnia 2016

Cukierkowe maskotki dla najmłodszych


      Ostatnio moje palce nie umieją się zatrzymać na dzierganiu zabawek. Takie małe dzieła sprawiają mi taką  dużą radość. Przypominam sobie  wtedy okres mojego dzieciństwa jak moja mama robiła na poczekaniu sukienki i proste pacynki dla mnie i mojej siostry. Przedstawiam przytulanki dla najmłodszych pociech. Wykonane z milusiej w dotyku włóczki   50% bawełna, 50% akryl. Maskotki wykonałam z głowy  o  darmowe schematy ciężko i to mnie zmusiło do robienia z głowy. Trochę praktyki, udoskonaleń  i będą jak ze schematu.






4 komentarze:

  1. Są urocze :). Fajne pastelowe kolory :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz. Najlepsze są pastelowe kolory dla maluszków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Robienie zabawek na szydełku i drutach sprawia ogromną przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Pewnie, że bardzo to wkręca.

      Usuń