12 stycznia 2017

Żabki na wszystkie pory roku


Przedstawiam żaby w zimowej odsłonie. Na wykonanie potrzebowałam bawełniano /akrylowej włóczki  i wełniano/ akrylowej. Na maskotki zużyłam : 150 gram jasnej zielonej, ok 50 gram żółtej, 50 gram ciemnozielonej, kapkę białej, różowej, czarnej, 100 gram .czerwonej. Do  wykonania potrzebowałam też szydełko oraz druty i wypełniacz . Zabawki mają wysokość 46 cm. 

 Nie umiałam się powstrzymać i zrobiłam mini sesję zdjęciową moich żabek.


Sukienka i buciki wykonane na szydełku.





 W zimowej odsłonie. Peleryna z kapturem wykonana na drutach wykończona białą  lamówką z włóczki  "samba " Pelerynę ozdobiłam pomponami. Kozaczki wykonane na szydełku.




Pan żaba w zielonych spodenkach wykonanych na drutach.


 Czerwone szelki z metalowymi guzikami. Szelki wykonałam na drutach.

Pomysł na muszkę wyszedł od starczej córki.

2 komentarze:

  1. Cudowna para! A jaka piękna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dumna jestem z tej robótki. Pomyślałam o mini sesji zdjęciowej.Pozdrawiam.

      Usuń