14 kwietnia 2017

Świąteczny królik

                                                                                
Przystojniak Pan królik w zielonych spodenkach.
Potrzebne materiały do wykonania:
150 gram jasno-szarej
100 gram ciemno-szarej  włóczki 
100 gram zielonej  włóczki  
trochę różowej  i czarnej   włóczki
plastikowe oczy
sztuczne rzęsy
bawełniana wstążka w kratkę 
3 metalowe guziki
 szydełka nr 5 i nr 3
igła
nożyczki
i..... trochę inwencji twórczej. Robótkę rozpoczęłam od zrobienia uszu, a następnie  zabrałam się za głowę, w którą wrobiłam wykonane wcześniej uszy . Kolejnym krokiem było umocowania rzęs i oczu oraz wykonanie brwi, noska i usteczek z bawełnianej włóczki. W dalszym etapie zabrałam się za ręce i nogi, a następnie za korpus. Zrobienie korpusu rozpoczęłam od dołu przerabiając parę okrążeń, następnie przerobiłam rzędy wraz z nogami. Po wykonaniu odpowiedniej ilości rzędów doczepiłam i przerobiłam razem w rzędzie ręce aż do szyi. Tak wykonany dół zszyłam razem z głową i królik już był gotowy.  Aby dodać króliczkowi odrobinę koloru ubrałam go w zielone spodenki zrobione z ciemnozielonej, bawełnianej włóczki które przyozdobiłam metalowymi guziczkami. Ostatnim szlifem było dodanie kraciastej, stylowej muchy. Na wykonanie potrzebowałam 3 popołudnia. Jestem bardzo zadowolona z tak dużego królika o wysokości aż 57 cm. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz