15 listopada 2016

Wesołe robaczki w zimowych ubrankach



Wesołe robaczki w zimowych ubrankach. Wykonane na 5  drutach nr 3 z włochatej włóczki SAMBA.  Idealny na prezent dla malucha na Mikołaja.
Czapeczki  wykonałam na pięciu drutach i wykończyłam pomponem, natomiast szalik robiłam na dwóch drutach  i też wykończyłam pomponem.



Zastanawiałam się nad wykonaniem jak zrobić, żeby  segmentów nie zszywać. No udało się. Nitka z igłą pomiędzy oczka na drucie, potem zmiana koloru przerobiłam dwa rzędy.  Wypełniłam, ścisnęłam związałam i tak parę razy powtarzałam. Jedynie głowa jest doszyta. 

Żółto zielony robaczek  ma długość  24 cm . Cztery  pary nóg oraz jedna para rąk, które są ruchome ( przesuwają się )




Wysokość zielonej czapeczki 26 cm, zielonego szalika dł. szalika 46 cm, szerokość  16 cm  Po  zwinięciu ( zrolowaniu )  wysokość 12 cm .



Kolorowy  robaczek większy 35 cm posiadający  sześć par nóg i jedną  parę rąk . Wszystko ruchome ( przesuwają się )
Mikołajowa czapeczka -  pasek i pompon wykonałam z włochatej włóczki SAMBA, pozostała część z akrylowej czerwonej włóczki. Wysokość  17 cm, szerokość  20 cm .





12 komentarzy:

  1. Widzę, że robaczki są już przygotowane na zimę. Bardzo rozkoszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są wspaniałe! Ale bardzo dużo uroku dodaje im to zimowe wyposażenie ;). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodziutkie. Po prostu rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow:) Świąteczne gąsienice:D Śliczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły wpis. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za miły wpis. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Świetny pomysł, piękne wykonanie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam

      Usuń