13 marca 2017

Jedwabno wełniana chusta


Odsłona moich kolejnych  możliwości. Oto jedwabno -wełniana chusta. Któregoś dnia kupiłam jedwabną chustę z myślą połączenia z wełną. Kiedyś widziałam w internecie i bardzo mi się spodobała taka kombinacja. Do wykonania potrzebowałam różnego koloru wełny czesankowej, szarego mydła, wody i oczywiście jedwabnej chusty. Rozłożyłam chustę na blacie kuchennym  (zbyt mało miejsca i musiałam robić na raty )  i zaczęłam układać kompozycję wełnianą, następnie nałożyłam na to firankę, spryskałam ciepłą wodą z mydlinami i delikatnie zaczęłam filcować. Czas filcowania to prawie 4h. Czas spędzony na filcowaniu jest to zarówno zabawa jak i gimnastyka dla ciała. 







5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł a jaki fantastyczny efekt! Super :). I jeszcze moje ulubione kolory :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Stawiam pierwsze kroki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. woow... jaka kreatywna ta chusta... Efekt jest naprawdę super;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! Zapraszam do mnie na Candy:
    http://grandmothermartha.blogspot.com/2017/03/zapraszam-na-wiosenne-candy.html
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń