24 marca 2017

Pluszaki zwierzaki pomidor i sowa



Pluszaki zwierzaki.  Zielona sowa i ogromny pomidor. Wykonane z włóczki  HIMALAYA DOLPHIN BABY. Włóczka niesamowicie miła w dotyku. Trzeba jednak uważać, bo równocześnie jest też podatna na odkształcenia zatem nie zalecam prucia. Dlaczego? Nitka po prostu po spruciu jest brzydka i "wymiętolona". Przystępując do pracy musiałam dobrze zaplanować moją robótkę. Maskotki wykonałam na szydełku nr 4. Już od jakiegoś czasu miałam w planach wykonanie maskotek z takiej oto włóczki. Tak więc od planu do realizacji. Zapraszam na pierwszą odsłonę moich pluszaków.





4 komentarze:

  1. Przepiękne:) Ja czekam na swoją dostawę dolphina:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne! Dolphin to wspaniała włóczka do momentu, kiedy nie trzeba jej pruć :). Miałam już tą przyjemność i oby jak najrzadziej :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. Na obecną chwilę jestem na etapie dziergania z tej włóczki. Chyba nie jest tak źle ha ha. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Prześliczne maskotki. Słodziki.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń