15 czerwca 2016

Grzeczny Miś



Oto Miś.  Miś jest bardzo grzeczny dziś. Przedstawiam kolejną ręcznie wykonaną zabawkę. Do wykonania zużyłam 100 g włochatej włóczki  YarnArt -SAMBA , którą kupiłam w internetowej pasmanterii  "Twojapasmanteria "  wykonałam na drutach nr 4,5. Wykończenia : łapki ,nosek, nogi wykonałam na szydełku nr 2 i 3 z czeskiej włóczki CLIAN  nicky.  Maskotka była wykonana z głowy bez schematu. Zastanawiałam  się na tym w co ubrać misia  sweterek czy wstążka w kratkę . Wygrała wstążka ona dodała  uroku.  






5 komentarzy:

  1. Piękny. Wygląda jak kupny, chociaż nie wiem czy to komplement :) Raczej chodzi mi o perfekcyjne wykonanie. Bardzo ciekawa włóczka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło czytać tak miłe słowa :)

      Usuń
  2. Normalnie szczęka opadła...jest prześliczny! Dobrze, że wybrałaś kokardkę, minimalistycznie, ale nie przesadzone. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Normalnie szczęka opadła...jest prześliczny! Dobrze, że wybrałaś kokardkę, minimalistycznie, ale nie przesadzone. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Taki był zamiar - Miś w stylu vintage :)

      Usuń