03 lipca 2017

Plastuś



 Plastuś, postać ze wspaniałej książki mojego dzieciństwa autorstwa Marii Kownackiej. Przystępując do robótki w ogóle nie przyszło mi na myśl, żeby przypomnieć sobie wizerunek Plastusia np. przy pomocy książki czy internetu. Powiedzmy, że postanowiłam sprawdzić swoją pamięć, która mnie troszkę zawiodła i po sprawdzeniu okazało się, że mój Plastuś w rzeczywistości jest trochę inny od prawdziwego bohatera. Mimo różnic w wygldzie postanowiłam, że przedstawie wam mojego Plastusia w nowym, nowoczesnym wydaniu. Do wykonania potrzebowałam po 30 g milusiej w dotyku włóczki szarej i zielonej, dwa guziki, nosek oraz troszeczkę czasu na jego wykonanie w okresie letnim.





3 komentarze:

  1. Też go zawsze bardzo lubiłam. Może nie wygląda w 100% "plastusiowato" ale jest przeuroczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój Plastuś jest oryginalny, sympatyczny
    i jedyny w swoim rodzaju:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesliczny pastus jestem zauroczona.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń